Ako začať spoluprácu?
Milí naši klienti, priatelia,
iste mi dáte za pravdu, že rozhodovanie ako byť úspešný na trhu tovarov a služieb je zložité. Veď trh ponúka množstvo značiek, modelov, úrovní, ale aj rôzne možnosti financovania, servisovania. Rovnako zložité je rozhodovať sa o obchodnej stratégií či správnej motivácii tímu. A povedzme si úprimne, hádam najmenej radi máme ISO, kontroling a kontrolu zamestnancov.
Všetky rozhodnutia v týchto oblastiach majú vplyv na Vaše súčasné, ale hlavne budúce príjmy a výdavky súvisiace s prevádzkou Vašej spoločnosti. Dovoľte nám preto, aby sme sa Vám ako odborníci v tejto oblasti predstavili a pomohli Vám jednoduchými riešeniami úspešnými v praxi.
Skúste byť s nami úspešní!
V prípade, že Vás zaujímajú naše jednoducho implementovateľné systémy, dohodneme si spoločné stretnutie a nasleduje takýto postup:
- úvodný rozhovor, identifikácia potrieb Vašej spoločnosti, očakávania, ciele
- úvodná komplexná analýza celej firmy, procesy, obchod a financie
- rozhovor s manažmentom, identifikácia cieľov a vízie zákazníka
- vypracovanie analýzy so zameraním na všetky možné oblasti, ktoré vieme ponúknuť (vlastné a externé zdroje), návrh počiatočných riešení pre budúcu prácu
- prezentácia pred manažmentom, obhajoba, podpísanie zmluvy o spolupráci,
- nastavenie odmeňovania
- konzultácia spoplatnená dennou sadzbou
- odmena za následné činnosti /paušál, alebo závislá na dosiahnutí cieľov, rastu/
- vypracovanie samotného projektu s individuálnym zameraním pre jedinečnosť klienta, šitého na mieru, napr.
- prebudovanie manažérskeho systému, ISO, praktické budovanie systému
- personálne audity, výver, špecializované výbery – assessment centrá, školenie a zaškolenie, koučing, úprava organizačnej štruktúry a organizácie práce, braunstormingy
- prepracovanie motivačného systému, systému kontroly obchodníkov
- nastavenie kľúčových zákazníkov, identifikácia kľúčových produktov atď.
- marketingové stratégie, koncepcie, konzultácie v oblasti
- kontrolng, vyhodnocovanie, opatrenia
- servisné činnosti spojené s monitorovaním, kontrolovaním, koučovaním a vyhodnocovaním, tak, aby sa dali identifikovať plnenia merateľných cieľov