Ako začať spoluprácu?

Milí naši klienti, priatelia,

iste mi dáte za pravdu, že rozhodovanie ako byť úspešný na trhu tovarov a služieb je zložité. Veď trh ponúka množstvo značiek, modelov, úrovní, ale aj rôzne možnosti financovania, servisovania. Rovnako zložité je rozhodovať sa o obchodnej stratégií či správnej motivácii tímu. A povedzme si úprimne, hádam najmenej radi máme ISO, kontroling a kontrolu zamestnancov.

Všetky rozhodnutia v týchto oblastiach majú vplyv na Vaše súčasné, ale hlavne budúce príjmy a výdavky súvisiace s prevádzkou Vašej spoločnosti. Dovoľte nám preto, aby sme sa Vám ako odborníci v tejto oblasti predstavili a pomohli Vám jednoduchými riešeniami úspešnými v praxi.

Skúste byť s nami úspešní!

V prípade, že Vás zaujímajú naše jednoducho implementovateľné systémy, dohodneme si spoločné stretnutie a nasleduje takýto postup:
 

1. Fáza
  • úvodný rozhovor, identifikácia potrieb Vašej spoločnosti, očakávania, ciele
  • úvodná komplexná analýza celej firmy, procesy, obchod a financie
  • rozhovor s manažmentom, identifikácia cieľov a vízie zákazníka
  • vypracovanie analýzy so zameraním na všetky možné oblasti, ktoré vieme ponúknuť (vlastné a externé zdroje), návrh počiatočných riešení pre budúcu prácu
  • prezentácia pred manažmentom, obhajoba, podpísanie zmluvy o spolupráci,
  • nastavenie odmeňovania
    •  konzultácia spoplatnená dennou sadzbou
    •  odmena za následné činnosti /paušál, alebo závislá na dosiahnutí cieľov, rastu/
2. Fáza
3. Fáza

Kontakt

ROVNANE consulting, s.r.o.
Horská 556/6
05935 Batizovce